Безкоштовна
правова допомога

(0462) 612-532


Новини

Партнери

Українська Гельсінська спілка з прав людини

Харківська правозахисна група

Права людини в Україні. Онлайн-бібліотека

Стратегическая судебная защита

Асоціація українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів

Май право на допомогу

Мережа правового розвитку

Правовий простір

Украінський правовий портал


Останні публікації

19.04.2013   10:19Чернігівський громадський комітет захисту прав людини

Надання адміністративних послуг та корупційні ризики в Чернігові – під громадський контроль!

Центр надання адміністративних послуг м. Чернігова, що знаходиться за адресою вул. Рокосовського 20а, працює вже більше як півроку. За цей час, чернігівці змогли оцінити якість його роботи і ми будемо вдячні мешканцям нашого міста за надання відповідей на питання анкети, що додається.

Для чого відповідати на питання анкети?

Ваші відповіді допоможуть нам максимально об’єктивно оцінити ефективність витрат коштів міського бюджету на надання адміністративних послуг, оцінити їх доступність та якість надання. Голос громади має бути почутий, а кошти міського бюджету на надання адміністративних послуг витрачені ефективно!

Проект «Громадська варта» Чернігівського обласного осередку ВМГО «Демократичні перетворення України» зробить все можливо щоб оцінки чернігівців були враховані міської радою при наданні адміністративних послуг!

Кого ми шукаємо?

Якщо у Вас був досвід отримання адміністративних послуг в м.Чернігові за адресою вул. Рокосовського 20а протягом останніх півроку, а особливо, в 2013 році – просимо Вас заповнити анкету на надіслати ії на електронну пошту: project55@ukr.net Ваші побажання та пропозицій щодо покращення якості адміністративних послуг будуть узагальненні та використанні для покращення роботи ЦНАП та зменшення корупційних ризиків в роботі органів міської влади. Ваші зауваження та пропозиції обов’язково будуть враховані в рамках проекту Громадська варта! Будемо раді дружити з Вами на нашій сторінці в мережі Facebook: Gromadska Varta http://www.facebook.com/profile.php?id=100005648104774

Якщо Ви є підприємцем і маєте інформацію про корупційні ризики в роботі Центру надання адміністративних послуг чи інших органів міської влади або були порушенні Ваші економічні чи майнові права – дзвоніть за телефоном «гарячої лінії»: 612-532 Центру правового захисту підприємців щоденно з 11.00 до 17.00. Також Ви можете заповнити анкету щодо якості надання адміністративних послуг за адресою: м. Чернігів, 14000, вул. Горького 57/1. За цією ж адресою Ви можете отримати безкоштовну правову допомогу.

Не будь байдужим! Інформуй про корупційні ризики та неналежну якість надання адміністративних та інших міських послуг!

ВАЖЛИВО ЗНАТИ:

Основними завдання та функцією Центру надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) є удосконалення дозвільної системи шляхом спрощення та впорядкування процесів дозвільних (погоджувальних) процедур, скорочення термінів та координації дій усіх учасників надання адміністративних послуг.

26 грудня 2012 року Рішенням міської ради затверджений ПОРЯДОК організації роботи учасників ЦНАП м. Чернігова. Зараз в ЦНАПі можна отримати 92 послуги містобудівного, земельного, дозвільного характеру. Зокрема в ЦНАП можна оформити передачу земельних ділянок у власність, приватизувати державний житловий фонд, отримати будівельний паспорт забудови земельної ділянки, отримати паспорт прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, оформити продаж земельної ділянки несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості, оформити передачу земельних ділянок у власність громадянам, отримати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дозвіл на виконання будівельних робіт, провести державну експертизи землевпорядної документації та отримати органом державного пожежного нагляду оцінку (експертизи) протипожежного стану підприємства, об’єкта чи приміщення, отримати висновок державної екологічної експертизи та отримати ордер на видалення (обрізку) зелених насаджень тощо.

Згідно із статистичними даними, понад 54% громадян України переважно або повністю незадоволені якістю послуг, що надаються місцевою владою. Серед основних проблем користувачі відзначають складність процедур, відсутність належної інформації, незручний режим роботи адміністративних органів тощо. Натомість місцевим органам влади бракує чітких та прозорих механізмів отримання зворотного зв’язку від мешканців.

Проект «ГРОМАДСЬКА ВАРТА: здійснення громадського контролю за реалізацією антикорупційної політики у місті Чернігові та Чернігівській області» здійснюється Чернігівським обласним осередком ВМГО «Демократичні перетворення України за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Пишіть нам: project55@ukr.net

Наша сторінка на Facebook: Gromadska Varta http://www.facebook.com/profile.php?id=100005648104774

 

Останні новини

Робоча зустріч з представником системи безоплатної правничої допомоги на Чернігівщині 19:19

Представниці Чернігівського громадського комітету захисту прав людини Наталія Кулікова та Ірина Бірюк провели робочу зустріч з представницею Східного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги Іриною Протченко.

Робоча зустріч з представником Омбудсмана на Чернігівщині 19:07

Провели робочу зустріч з Регіональним координатором взаємодії з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Чернігівській області Аллою Лепехою.

Інформаційні заходи з протидії гендерно-зумовленому насильству в Козелецькій та Кіптівській громадах 19:00

З моніторинговим візитом спільно з представницями ГУ Національної соціальної сервісної служби у Чернігівській області відвідали Козелецьку та Кіптівську територіальні громади, де обговорили реалізацію політики у сфері протидії гендерно-зумовленому насильству в громадах.

В Чернігові обговорили актуальні проблеми запобігання та протидії гендерно-зумовленому насильству 23:23

На сьогодні, ситуація із запобіганням та протидією проявам гендерно-зумовленого насильства в Чернігівській області є досить ускладнена. Важливою складовою є взаємодія між різними відповідальними суб'єктами. Адже саме комунікація забезпечує ефективне реагування на кожен факт домашнього насильства.